Veelgestelde vragen

Hoe bestel je via Koozi?

Producten toevoegen aan je winkelwagen


Klik om te vergroten

In de categorieën hiernaast vind je de producten. Klik op het product dat je wil aanschaffen. Op de product pagina kan je dan op de knop "Toevoegen aan winkelwagen" drukken. Het product wordt dan toegevoegd aan je winkelwagen.

Al je meerdere producten wil toevoegen kan je deze stap meerdere malen herhalen.

Seperator

Beheren van je winkelwagen


Klik om te vergroten

Wil je weten wat er in je winkelwagentje zit, ga dan met de linkse knop "winkelwagen" naar je winkelwagentje. Hier kan je eventueel producten verwijderen uit je winkelwagentje. Meerdere stuks van een product toevoegen kan je doen door de eerste stap te herhalen voor een product en eventueel een aantal op te geven op de product pagina. Voeg eventueel kado verpakking toe indien je wenst dat het product als kado wordt verzonden.

Is je winkelwagentje naar wens gevuld, druk dan in je winkelwagentje op de knop "bestellen".

Seperator

Stap1: Opgeven van je gegevens

  • Geef je persoonlijke gegevens op.
  • Kies een betalings- en een levers-methode.
  • Indien je wil dat de bestelling op een ander adres wordt afgeleverd, geef dan een leverings adres op.
  • Geef eventueel een bericht voor de bestemmeling. Dit bericht wordt toegevoegd aan de bestelling. Geef eventueel extra opmerkingen.

Stap2: Verifieer je gegevens

  • Kijk de inhoud van de bestelling na.
  • Verifieer of de kosten voor de betaling en levering correct zijn.
  • Indien de gegevens niet correct zijn kan je op de back knop van je browser drukken of op het winkelwagentje klikken aan de linker kant.
  • Bevestig de bestelling door op de knop "bevestigen" te drukken.
Stap3: Betaal je bestelling

Indien je gekozen hebt voor Paypal zal je naar de Paypal website worden doorverwerzen. Volg de stappen die Paypal aangeeft.

Hoe kan ik betalen?

In stap 2 van de bestelling kan je een keuze maken tussen een overschrijving of betaling met Paypal.
  • Via een gewone bankoverschrijving op rekening: DB 610 5328550 43
     
  •   Via paypal

    • Via u paypal rekening.
    •   Via paypal kan u rechtstreeks met MasterCard betalen.
    •   Via paypal kan u rechtstreeks met Visa betalen.
    •   Via paypal kan u rechtstreeks met American Expres betalen.

Om via Paypal met een kredietkaart te betalen moet je geen Paypal gebruiker aanmaken. Het aanmaken van een gebruiker is optioneel.

Hoe laat ik mijn bestelling leveren?

In stap 2 van de bestelling kan je een keuze maken voor de levering.

  • Binnen België kan u de levering verzenden via Kiala. Je bestelling wordt in dat geval afgeleverd bij je Kiala punt naar keuze. Selecteer in dat geval in stap 2 "Kiala" en vergeet niet van je Kiala punt naam en post code in te geven. 
    Kost: 5,95€
     
     
  • Wil de de bestelling aan huis laten leveren selecteer dan in stap 2 "De post".
    Kost: 5,95€

Hoe betaal ik via paypal?


Klik om te vergroten

Als je tijdens het opgeven van je gegevens kiest voor Paypal als betalingswijze word je bij het bevestigen van je gegevens doorgestuurd naar de Paypal betaalpagina.

Seperator

Hierbij heb je twee keuzes:

  • Directe betaling met je kredietkaart zonder gebruik te maken van een Paypal gebruiker. Je moet dus geen Paypal gebruiker te bezitten om met een kredietkaart te gebruiken. Hievoor moet je op de link klikken "Doorgaan" onder de paragraaf "U heeft geen PayPal-rekening?"
  • Betaling via Paypal met je paypal gebruiker. Dit kan je gebruiken zonder dat je hiervoor je kredietkaart bij de hand moet hebben.

Wat doet Koozi met mijn persoonlijke gegevens?

Koozi gebruikt de persoonsgegevens van de klant enkel voor de verwerking van de bestelling, alsook voor het eventueel toezenden van een nieuwsbrief.

Koozi verstrekt geen gegevens aan derden, tenzij noodzakelijk voor de betaling en levering van de bestelling.

Meer info over de Koozi privacy verklaring »

Is betalen op de Koozi website veilig?

De online betalingen op de Koozi website gaan via de beveiligde server van Paypal door een beveiligde sessie.

Meer info over de beveiliging van paypal »

 

Waar kan je met je feedback terecht?

Je kan Koozi helpen door je constructieve feedback. Koozi staat geregistreerd op webwinkelvergelijker.nl. Hier kan je jezelf lid maken en feedback plaatsen over onze producten, service, betaling of verzending. Dit helpt ons om onze service te verbeteren waar mogelijk.

Koozi op webwinkelvergelijker.nl »

Welke maat moet je bestellen?

In de maattabel staan gemiddelde afmetingen voor lengte, gewicht en hoofdomtrek voor een bepaalde zwangerschapsleeftijd. Toch kunnen deze maten individueel sterk verschillen door bv twee- of meerlingen, vertraagde groei.

Meer informatie over maten »

Seperator

Zijn de vermelde afmetingen altijd exact?

De producten van Koozi zijn handgemaakt en zijn dus uniek. Kleine verschillen in afmeting zijn mogelijk.Koozi geeft je wel een goed idee van de afmetingen.

Meer informatie over maten »

Seperator

Wat zijn de wasvoorschriften?

Koozi ontwerpt producten voor ziekenhuisgebruik. Volgens de richtlijnen van ziekenhuishygiëne moet linnen op 60° kunnen gewassen worden.

Koozi raadt aan om de producten voor gebruik te wassen op koude temperatuur om de kleuren te fixeren. Nadien mogen de producten apart op 60° gewassen worden, in een linnenzak.

Van zodra de producten buiten het ziekenhuis gebruikt worden volstaat 40°.

Seperator

Wat is Kiala?

Je kan je pakket laten leveren door Koozi in een Kialapunt.

Kiala is een netwerk van afhaalpunten (kruidenierszaken, superettes, krantenwinkels, tankstations,…) die lang open zijn, ook tijdens het weekend, zonder lange wachtrijen. Heel gemakkelijk op momenten dat je weinig of onregelmatig thuis bent.

Kies op voorhand je afhaalpunt en copieer de gegevens bij je bestelling.

www.kiala.be

Hoe laat ik mijn bestelling leveren via Kiala?

Bij de bestelling.

  • Je kiala afhaalpunt kan je terugvinden op de website van Kiala. Aan de linkerkant kan je een Kiala punt zoeken op basis van de postcode. Het resultaat is een lijst van alle punten in de buurt van jou postcode.
  • Heb je een punt gevonden? Kopieer dan de naam en postcode naar het Koozi bestel formulier.

Na de bestelling.

  • De Kiala Verzendservice brengt je via e-mail op de hoogte als Koozi je bestelling wil verzenden.
  • Indien uw Kiala Punt nog niet gekozen werd door de verzender, meldt u zich aan op de Kiala Verzendservice site en selecteert u zelf het Kiala Punt waar u het pakket wilt afhalen.
  • Via My Kiala sectie van de Kiala Verzendservice site kunnen u en de verzender het traject volgen dat het pakket van verzending tot ophaling aflegt.
  • Wanneer het pakket in uw Kiala Punt geleverd is, wordt u via e-mail op de hoogte gebracht. Wacht altijd op dit bericht alvorens naar het Kiala Punt te gaan.
  • Het pakket blijft 14 dagen op het Kiala Punt liggen, daarna wordt het retour gestuurd. Vergeet u niet uw identiteitsbewijs mee te nemen!
Seperator

Meer info over Kiala »

Mogen de producten buiten het ziekenhuis gebruikt worden?

In principe gaan de meeste producten, zoals muts, dekentje en nestje te klein zijn bij het verlaten van het ziekenhuis. Maar een dekentje is ook leuk in de autostoel of relax of als knuffeldekentje.

Het nestje vormt daarin een uitzondering. Koozi raadt ten zeerste af om het nestje thuis te gebruiken!

Seperator